2014. június 16., hétfő

17. rész Augusztus 14. kedd 17:26

Sziasztok! :) Köszönöm a 700 oldalmegjelenítést, sokat jelent nekem, hogy legalább egy páran olvassák. :) Pár napja kaptam egy pozitív és egy kevésbé pozitív kritikát. Egy pár dologban azért nem nagyon értek egyett (de persze a saját blogommal kapcsolatban ez nem is lehetne máshogy), de elfogadom őket, és azok által próbálom javítani az oldalt. Kíváncsi vagyok, hogy ti melyik kritikával értetek egyett, vagy még azok a dolgok mellett min kéne javítanom és mi jó úgy, ahogy van, úgy hogy a véleményeteket írjátok le kommentbe! :D De nem is húzom tovább az időt, jó olvasást és írjatok véleményt komment formájában! Kellemes nyarat, és a szünetben se feletkezzetek meg a blogról. :)

Bye:Maja
Ui.:A nyáron megpróbálom gyakrabban hozni a részeket, de nem ígérek semmit. ;)

      
Mivel a fiúk eléggé vesztésre álltak egyfolytában törték a fejüket, hogy mit is csinálhatnának. De mivel nem jutott semmi eszükbe inkább kitalálták, hogy menjünk le a játszótérre. Persze, hogy benne voltunk és pár perc múlva, már azon veszekedtünk, hogy ki hintázzon először. Okké, Klau elég furán nézett ránk, de ezzel nem volt egyedül, mert a játszótéren tartózkodó összes ember minket nézett. Most ezt nem tudom, hogy olyan hangosak és feltünőek voltunk, vagy csak egyszerűen felismerték Kendalléket. Mivel végül én és Logan nyertük meg a hintákat James és Carlos szidtak minket. De viszont maradt kettő bébi hinta, amibe ugyan nem tudtak volna beleülni, csak ráülni, de az is megtette Gregnek és Mírának.
- Szia kisfiú, tudom, hogy te voltál itt előbb, de ideengednél?- mosolygott kedvesen Míra egy 14-15 éves szőke fiúra, aki a haverjaival bandázott a bébihintáknál.
- Nem- adott rövid választ a gyerek és leköpte Míra cipőjét. A jelenetet a a srác haverjai egy "húúú, ezt nem hagynám" szöveggel díjazták.
- Ezt lehet nem kellett volna- szóltam a fiúnak, aki csak kiröhögött.
- Mégis mit tudna ártani egy lány?- röhögött össze a haverjaival a srác.
- Mi az, hogy nem?- kérdezte dühösen Míra.
- Azt, hogy tűnj innen.
Láttam, hogy Míra mindjárt felrobban.
- Na idefigyelj pisis! Először megkértelek szépen, de te azt hitted raj leszel attól, ha leköpöd a cipőmet! Megsúgom, hogy rohadtul nem vagy menő és most vagy ideengedsz magadtól, vagy majd én eltüntetlek!- ordította Míra, és a kirohanását látva a srác egyből odaengedte.- Na így már más.
A másik hintából viszont nem ment el a haverja, így Greg odament hozzá.
- Miben segíthetek?- kérdezte szemtelenül a srác. Greg felhúzta a fél szemöldökét.
- Tessék?
- Mi a probléma?
- Na jó. Nagyon jól értettem először is, csak adtam egy esélyt, hogy megváltoztasd amit mondtál, de nem éltél a lehetőséggel. Szóval húzz innen- mondta Greg higgadt, de tekintélyt követelő hangon, így a gyerek azonnal kiszállt. Az 5 fős társaság a játszótér kijáratánál visszafordultak hozzánk.
- Nem jöttök focizni? Aki nyer azé a hinta.... Mírával összenéztünk, aki egy apró bólintással jelezte, hogy menjünk.
- Benne vagyunk- egyezztem bele és elindultunk a focipálya felé. Mivel ők 5-en voltak mi is csak 5-en lehettünk pályán egyszerre, így a kezdő csapat úgy épült fel, hogy Ádám a kapus, Greg és Carlos hátvéd, James és Míra csatár.
- Levideóznád ahogy nyerünk?- kérdezte Ádám Klautól, és odaadta a kezébe a telóját.
- Aha, persze...De akkor felveszem az enyémmel és majd megszerkesztem a videót.
- Oké.
Az ellenfél csapat csak a szemét forgatta a jelenetet látva.
- Figyeljetek, mi lenne, ha csak barátságos mérkőzés lenne?- kérdezte Míra.
- Na mivan beijjedtél?- kérdezi egy barna hajú srác, akiről később megtudtuk, hogy Máténak hívják. A szöszit Bencének, a szőkés- barna hajút Adriánnak, a másik kettő barna hajút pedig Kristófnak és Tominak.
- Tőletek? Na ne nevettess! Csak nem akarunk megalázni titeket annyira- röhögött Míra.
- Miért aláznátok meg?
- Egy: kb. 40 ember néz minket. Kettő: mi nyerünk és az orrotok alá dörgöljük. Három: miénk lesz a hinta és azt is az orrotok alá dörgöljük. Négy: toldjuk meg a fogadást azzal, hogy a vesztes fehérneműben fogja énekelni Kállay- Sanders Andrástól a Running-ot, miközben fut- húzta ravasz mosolyra a száját Míra. Láttam, hogy Bence elgondolkodott a barátságos mérkőzésen.
- Csak nem beijedt a kisfiú- mondta Greg gúnyos hangon.
- Nem lesz barátságos mérkőzés és toldjuk meg a fogadást- rázott kezet Mírával Bence.
- Tudtam, hogy belemész- bólogatott önelégülten Míra.
Kétszer 30 percet játszottunk, és az első félidő végére 5-3- ra vezettünk. Ahogy láttam az ellenfél csapat kicsit kiakadt azon, hogy vesztésreállnak, mert hogy elvégre ők itt a nagy vidis focisták. Csak azt nem tudták, hogy Míra is vidis... A második félidőben Ádám maradt a kapuban, Logan és Kendall lett a csatár, én és Míra pedig a hátvédek. A végére kicsit elhitettük a fiúkkal, hogy még nyerhetnek, de azért odafigyeltünk, ne hogy kikapjunk, így a vége 10-9 lett, persze mi nyertünk.
- Remélem tudjátok a dalszöveget- nevettem, a vesztesek pedig morgással fejezték ki, hogy nem tetszett nekik a poén.
- Hát, jobban örültem volna neki, ha ti futtok fehérneműben- mondta Bence, miközen elkezdett vetkőzni.
- Leüsselek vagy magadtól is összeesel?- kérdezte Greg a sráctól, majd összepacsizott a fiúkkal. Mírával öszenéztünk és csupán egy pillantássak megbeszéltük, hogy "de cukik, meg akarnak minket védeni".
- Figyeljetek fiúk! Tök cuki meg minden, hogy megakartok védeni, de mi is tudunk vigyázni magunkra- magyarázta Míra.
- Oké, oké.
A vesztesek elindultak futni, mi pedig persze, hogy videóztuk őket...10 perc múlva a YouTube- on.
- Mit csináljunk a ruhájukkal?- kérdezte James.
- Szemetes? Hadd kukázzanak- ajánlotta Logan. Carlos, Ádám és én elvittük a cuccukat a legközelebbi kukába. A fiúk még mindig futottak, így mi intettünk nekik és Klau kivételével (haza kellett mennie) mind felmentünk Kendallék lakásába ("mindig nálunk vagyok, most legyünk náluk" érv) és tévében csendbe Fókuszt (ilyen sztárhírekkel foglalkozó Tv műsor) néztünk, látszólag mindenki elfoglalta magát a telefonjával és a Tv csak háttérzajnak szolgált, addig, amíg egy olyan téma következett, amire mindenki felkapta a fejét...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése