2014. június 21., szombat

18. rész Augusztus 14. kedd 19:12

 Látszólag mindenki elfoglalta magát a telefonjával és a Tv csak háttér zajnak szolgált, addig, amíg egy olyan téma következett, amire mindenki felkapta a fejét...
- "BTR rajongók figyelem! A One Direction rivális bandája, a Big Time Rush nyári turnéjának utolsó helyszínei Magyarországon vannak! Kivételesen 2 helyen is fellépnek egy hét alatt: Székesfehérváron a Koncertek Hete rendezésében és Debrecenben. Hogy miért nem a fővárost választották helyszínnek? Őszintén, nem tudjuk. De egy biztos. Látszólag jól érzik magukat Fehérváron. Ma reggel egy rajongó felismerte őket egy tónál, ahol két lány társaságában futottak. A kép alapján Kendall nagyon összemelegedett a titokzatos lánnyal. Vajon szerelem van a levegőben? És ki az a lány?"- hallatszott a Tv- ből. Én konkrétan lesokkoltam és szerintem ezzel a többiek sem voltak máshogy.  
- Basszus az te vagy Szasza! Celeb lettél! Mi meg nem... Pedig mi is együtt lógunk velük! Ez csalás!- háborodott fel Greg. Igen, a képen tényleg én vagyok, amikor reggel futásnál Kendall felkapott. 
- Most kajakra azt hiszik, hogy jártok!- tért magához Míra a döbbenettől. Oké, erre magamtól is rájöttem.
- Rivális banda? De mi jól kijövünk az 1D- vel!- háborgott Logan. Ja, hogy neki ez a legnagyobb problémája?!

- Szasza! Szasza itt vagy?- lóbálta James a kezét az arcom előtt, mert én még mindig csak a Tv-t bámultam és próbáltam feldolgozni azt a tényt, hogy a média szerint Kendall Schmidt barátnője vagyok. És ezért most rohadt sok lány utál, még ha nem is tudja, hogy én vagyok. Csak akik ismernek, maximum azok jönnek rá, hogy én vagyok a képen. Remélem Vivi látta és éppen düh kitörése van, szid és olyan fájdalmat/féltékenységet érez mint még soha.
- Igen, persze- válaszoltam zavartan. Óvatosan Kendall felé pillantottam, hogy ő miként reagál a dologra. Hát sokkal jobban, mint én. Nem fagyott le, meg semmi. Semmit nem lehetett leolvasni az arcáról. Valószínüleg, már megszokta, hogy mindenkivel összehozza a média.
- Figyelj Szasza! Ne idegeskedj emiatt! Egy pár lány most nagyon utál. És? Azt se tudják ki vagy! És pár nap múlva lenyugszik mindenki- nyugtatott Logan.
- Hát, végül is csak Vivi fog kinyírni...- nézegettem a Facebookot a telómon.
- Vivi? Téged kinyír? Na ne nevettess. Tuti nem is látta- röhögött James.
- Nem, tényleg ki akar nyírni- mutattam felé a telóm, amin még mindig be voltam jelentkezve a Facebookra. Vivi egy posztban fejezte ki nemtetszését az idővonalamon, ami tömören annyi volt, hogy: "Kinyírlak te ribanc!".
- Öhm...ez normális?- kérdezte Carlos. Míra, Greg, Ádám és én automatikusan megráztuk a fejünk.
- Héé! Tudjátok ma mit hagytunk ki? A BTR maratont!- terelte a szót Kendall.
- Akkor bepótoljuk most?- kérdezte Greg.
- Én benne vagyok-  egyezztem bele, majd utánnam mindenki más is. Kendall elment a DVD- kért, majd berakta őket a lejátszóba és a legelejétől elkezdtük nézni. Oké, a fiúk helyesek, jófejek, jól énekelnek és még jó színészek is. A sorozat jó volt egészen addig, amíg fel nem tűnt egy bizonyos lány, akivel Kendall összejött. Olyan szinten féltékeny voltam, hogy inkább kimentem a konyhába és megittam vagy 6 pohár vizet. Egyszerűen nem tudtam nézni őket. Bosszantott, hogy jó párt alkotnak és jól mutatnak egymás mellett. 
Már vagy negyed órája kint ültem a konyhában, amikor Logan kijött  hozzám, öntött magának egy pohár vizet és leült a mellettem lévő székre.
- Mi a bajod?- kérdezte egy pár perc csend után.
- Ki az a lány?- szakadt ki belőlem a kérdés, amit később megbántam. Logan furcsán nézett rám, de válaszolt.
- Katelyn Tarver. Jófej. Jó barátja a bandának.
- Szívesen megismerném- nyögtem ki.
- Azt mondta, megpróbál eljönni a fellépésünkre.
- Az jó lenne- erőltettem egy mosolyt magamra. Szuper! Idejön csütörtökön az a Katelyn sé tuti rámászik Kendallre, úgy mint Vivi... Ez tényleg szuper!
Visszamentünk a többiekhez és folytattuk a maratont. Ezután elég sokat röhögtünk, mert Greg és Ádám elkezdték parodizálni a fiúkat, amibe végül Mírával mi is beszálltunk. Hát James- ék szerint nem volt élethű, és ők nem is így viselkednek. Hát, pedig szerintem volt valóság alapja.
- Ááá Szasza mit csináltál?! Vizes lett a hajam!- parodizálta Míra Jameset elváltoztatott hangon, amin igazából mindenki röhögött, kivétel James- et.
- Na James ne legyél már ilyen! Tudod, hogy csak viccelünk!- vigasztaltam Jameset, aki láthatólag szomorú volt, hogy azt gondoljuk róla, hogy így viselkedik. Gondoltam, majd abba hagyja a duzzogást, de ehelyett elkezdett szipogni.
- Jaj csak ne sírj!- veregette hátba Míra.
- Ígérem meg fogok változni!- mondta, miközben a szemét törölgette és szipogott.
- James így vagy jó! Nem kell megváltoznod!- vigasztalta Míra még mindig, a fiúk meg szakadtak a röhögéstől.
- Min röhögtök?- kérdeztem.
- Azon, hogy meglettetek szívatva!- röhögött Carlos.
- Mi?-kerekedtek el Míra szemei.
- Meglettetek szívatva!- kezdett el röhögni James is.
- Azt hiszem az állás 2-1 lett- mondta Logan. Ezután átmentünk hozzánk és Kendall felírta az új állást a táblára, mire Gregék összepacsiztak.
- Örüljetek az egy pontotoknak, úgy se lesz több- szakította félbe a nagy örömködést Míra.
- Nyugodtan meséljétek be magatoknak- vágott vissza Ádám. Míra válaszul csak megforgatta a szemeit. Ezután visszamentünk a fiúk lakásáa és folytattuk a maratont.

3 megjegyzés:

  1. Szia imádom a blogodat, és ha nem olvashatom nagyon hamar a következő részt, akkor lepuffantom magam :DDDD természetesen ne vedd komolyan a lepuffantás részt, de azért örülten várom a következő részt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, örülök, hogy tetszik. :) Már dolgozok a következő részen :DD

      Törlés