2014. június 26., csütörtök

19. rész Augusztus 13. kedd 21:45

Elég sok részt megnéztünk, de a végére persze nem értünk, mert 4 évad az azért kicsit sok egy estére.
- Fiúk, mi mentünk aludni- tápászkodtam fel a kanapéról. Míra is így tett és együtt kimentünk a bejárati ajtóig.
- Ne már! Még tíz óra sincs! Maradjatok még!- kérlelt minket James.
- Nem, megyünk. Eléggé fárasztó nap volt. Meg Szaszának holnap reggeli edzése lesz- magyarázkodott Míra, hogy elterelje a fiú figyelmét, amíg én a 2 lakáskulcsból egyet zsebre rakok. Persze, hogy szívatni akartuk őket este.
- Hát jó. Szasza!- fordult hozzám James. "Basszus, észrevette!" -mondtam magamban.- Hánykor lesz az edzésed?
- Kilenckor- válaszoltam és teljesen megnyugodtam.
- Akkor holnap 8-ra átmegyünk. Sziasztok- intett nekünk a fiú.
- Sziasztok- kiálltotam el magam, hogy mindenki hallja. Míra is ugyan így tett, csak ő még visszafordult az ajtóból Jameshez.
- Akkor holnap- intett neki mosolyogva. A fiú visszamosolygott és becsukta az ajtót.
- Hát igen. Holnap. Csak kicsitt előbb, mint gondolnád- röhögtem.
Bementünk a lakásba és 2 energiaital kíséretében ledobtuk magunkat a babzsákfotelekbe.
- Na mi a terv?- kérdezte Míra.
- Hát arra gondoltam, hogy várunk amíg elalszanak, mondjuk úgy hajnali kettőig. Addig elütjük valamivel az időt. Majd ha Gregék elaludtak, bezárjuk őket a szobájukba és reggelig ki sem engedjük őket. Átmegyünk a sztárocskáinkhoz és megszívatjuk őket...csak még nem tudom hogyan.
- Mi lenne, ha csak simán tejszín habot tennénk a kezükre és megcsikiznénk az orrukat?
- Az nem jó. Nem biztos, hogy pont úgy fekszenek, hogy megtudjuk csinálni.
- Akkor tegyük az arcukra és Carlos megafonjával keltsük fel őket- alakította át a tervet Míra.
- Ez jó! James ki fog borulni.- mondtam, miközben elképzeltem James arcát tejszín habosan.- De mit csináljunk addig?
- Film?
- Oké!- egyeztem bele azonnal.- És milyen filmre gondoltál?
- Hát akció film, vígjáték vagy esetleg horror.
- Melyik horror?- érdeklődtem.
- Átok 3.
- És a többi?
- Ha akció film akkor Lopott idő, ha vígjáték akkor a Drágán add a rétedet mindig meg akartam nézni- sorolta Míra.
- Átok 3. Azt még nem láttam.
- Biztos vagy benne? Gregék már látták és azt mondták nagyon parás film...
- Nézzük.
Amíg Míra megkereste a neten a filmet addig én csináltam két adag popcorn-t, és egy 1,5 literes kóla kíséretében bevittem a szobába.
Oké, kicsit alulbecsültem a filmet. Az első pár perc még rendben, de amikor a csaj kimászik a képből, ott már komolyan féltem és eltakartam a szemem.
Körülbelül 15 perc lehetett vissza a filmből, de én már teljesen kész voltam és tudtam, hogy este biztos nem alszok. Ezt még tetézte, hogy a fiúk bekopogtak az ajtónkon és mi Mírával elkezdtünk sikítani.
- Ti nem vagytok normálisak!- kiabáltam Greggel és Ádámmal.
- Ez szívatásnak számít?- gondolkozott Ádám.
- Hmmm...én annak ítélem- mondta Greg és összepacsiztak.
- Nyugodjatok le, még nem ti vezettek- szóltam rájuk.
- Még nem- mondta sejtelmesen Greg. Tudtam, hogy még készülnek valamire.
Ezután befejeztük a filmet, és gondoltuk belekezdünk a Drágán add a réted- be, hátha így nem fogunk annyira parázni este. Hát nem ez volt a legjobb és legviccesebb film amit valaha láttam, de Mírának tetszett. Pont végeztünk a filmmel, mire a fiúk elmentek aludni, úgy hogy gyorsan bezártuk őket.
Fél egy körül lehetett, amikor Mírával már nem tudtunk mit kezdeni magunkkal és kimentünk a lépcsőházba hallgatózni, hogy vajon aludhatnak-e. Mivel nem hallottunk hangokat, úgy döntöttünk bemegyünk. Hát rosszul tettük. Még nem aludtak, hanem ott áltak az ajtó előtt vízi pisztollyal a kezükben.
- Szívatás!- kiabálta egyszerre Carlos és James, majd lőni kezdtek. Kimenekülhettünk volna az ajtón, de nem lett volna értelme, mert már vizesek voltunk.
- Argh! Ez így nem jó! Szasza miért nem figyeltél jobban? Tudhattad volna, hogy készülnek valamire! Szasza vesztésre állunk! Érted?! Vesztésre!- rázott meg a két vállamnál fogva Míra, majd miután elengedett fel-alá kezdett mászkálni a lakásban és hangosan szidta az egész világot. Azt hiszem kétségbe esett, mert valamit olyat magyarázott inkább magának, mint nekünk, hogy "Ez így nem lesz jó...Mi nem veszíthetünk! Nyernünk kell! Gondolkozz Míra, gondolkozz. Csak van valami még a tarsolyodban!".
- Ez meg mi?- kérdezte Kendall.
- Míra két dolgot nem bír: a vesztést és a nyomást- magyaráztam.
- Mi az, hogy vesztésre álltok?- hallotta meg a számára fontos információt Carlos.
- Gregék beíjjesztettek minket. Így 3-2- re vezettek.
- Imádom ezeket a srácokat- mondta James. Mindannyian furán néztünk rá.- Mármint nem úgy!- magyarázkodott.
- Na jó, most már tényleg megyünk aludni. Már amennyire fogok tudni a filmtől...- köszöntem el a fiúktól.
- Mit néztetek?- érdeklődött Logan.
- Átok 3.
- Úúú! Mi amikor megnétük 3 napig nem aludtunk- mondta James.
- Hát remélem velünk nem lesz így. Jóéjszakát- intettem és Mírát a karjánál fogva kirángattam a lakásból. A biztonság kedvéért a kulcsot benne hagytam a zárban, hátha próbálkoznának még a fiúk bejönni, utánna pedig elmentem gyorsan lezuhanyozni és befeküdtem az ágyba. Próbáltam nem az Átokra gondolni, de nem igazán ment...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt, imádom még mindig és várom a részt, de bocsi hogy nem egyböl kommiztam, csak nem voltam gép elött

    VálaszTörlés
  2. Én meg még mindig nagyon örülök, hogy tetszik :)) Köszönöm a kommentet is, és hogy tudom, legalább van egy olvasóm, aki miatt megéri folytatnom :)

    VálaszTörlés