2014. július 5., szombat

Első díjam

Első díjam:
Köszönöm a díjat Hope Justice -nak!

"Ez nem egy hétköznapi díj! Az a célja, hogy jobban odafigyeljünk egymásra, és tiszteletben tartsuk az írókat."

Szabályok:
 • Iratkozz fel a küldő blogjára! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik) 
• Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
• Küld vissza neki a díjat!
• Válaszolj 5 kérdésére! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
• Írj magadról 5 dolgot! ( amelyik blogodra kaptad a díjat,annak az összes írójára vonatkozik)
• Majd küld tovább a díjat minimum 5 embernek. ( ha magadtól nem ismersz annyi blogot,aminek küldhetnéd, látogass meg egy-két FB csoportot )
• Minden szabályt kötelességed betartani,mivel ezzel jobbá teszed a többi író életét is. Ezzel a díjjal támogatod őt, hogy ne adja fel amit csinál.
• Mielőtt kirakod a díj képét,mindenképpen tüntesd fel ezt a kis szöveget: A neve közösségdíj,ami egyben a legjobb írót is illeti. Az a célja,hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára,és tiszteletben tartsuk az írókat. 

• Köszönjük,hogy hozzájárulsz a továbbadásához. :)
• Ha egyszer visszakapod a díjat, már ne küld vissza. (akkor az egy örök körforgás lenne)
• Kötelességed a teljes szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül.


Válaszok a kérdésekre
(Mivel nem találtam az Hope Justice által feltett kérdéseket, ezért azokra válaszolok amikre ő.)
Miért akartál író lenni? 
Én igazából soha nem terveztem, hogy író leszek, de egyszer amikor olvastam egy blogot kedvet kaptam hozzá.

Mi vagy ki ihletett az írásra?
Amikor egyszer beteg voltam és unatkoztam egyedül otthon, gondoltam olvasok egy BTR fanfictiont, ami cím szerint a Big Time Rush Love Story volt. Nagyon tetszett a blog és így én is megpróbáltam.

Melyik a kedvenc számod?
Big Time Rush- Next step

Cica vagy kutya?
Teljes mértékben kutyás vagyok.

Mi a fontosabb egy blogon?
Nem tudom megmondani, szerintem mindenkinek más.

Kérdéseim
1. Miről szólt az első blogod?
2. Van- e háziállatod?
3. Hány blogot írsz jelenleg?
4. Szerinted mitől lehet különleges egy blog?
5. Ki a kedvenc énekesed/együttesed?

Öt dolog rólam
~ Van egy fiú csivavám, Rocky.
~ Szeretk olvasni.
~ Utálok szoknyát hordani.
~ Ha bárki lehetnék a világon, akkor Ciara Bravo lennék.
~ Kedvenc szuperhősöm Batman.

Akiknek küldöm:
KláriiMásik apa, avagy BTR a családban
Hope JusticeRun Devil Run
Manna OWellSzid avagy állapotom: bonyolult 2. napló
Ramona FarkaThrough the dark
Adri StylesI need your love 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése