2014. július 22., kedd

24. rész Augusztus 15. szerda 15:05

Kemény 15 perce, hogy gyalogoltunk, de már mindenkinek minden baja volt: melegünk volt, szomjasak voltunk (megitták a vizemet, amiért rohadt dühös voltam) és persze fáradtak is voltunk. És a benzinkút közelébe sem értünk még.
- Dobjuk már fel valamivel a hangulatot!- szólalt meg egy pár perc csend után Míra.
- Ja! Énekeljetek valamit, vagy mit tudom én- ötleteltem.
- Rendben. Megtanítunk nektek egy számot- egyezett bele Kendall.
- Én ki van zárva, hogy énekelgetni fogok!- tiltakozott Greg, Ádám pedig hevesen bólogatott mellette.
- Szaszának van jó hangja, engem hagyjatok ki- értett egyet Míra is a fiúkkal.
- Szasza akkor te benne vagy?- kérdezte Kendall.
- Nagyon akartok tanítani?- kérdeztem ravasz mosollyal az arcomon.
- Jó tanárok vagyunk- fényezte magukat Logan.
- Ja, meg pöppet egoisták- röhögött Míra.
- Taníthattok, ha valaki viszi a táskám, valaki pedig visz a hátán...Hinnye ez rímelt is- gondolkoztam.
- Megéri ez nekünk?- tanakodott James.
- Héé, ez nektek megtiszteltetés, hogy taníthattok!- háborodtam fel.
- Egye fene, megtanítjuk neked mondjuk a Till I forget about you- t.- válaszolt Logan.- Stipp- stopp én nem viszek semmit!
- Én se!- kiáltotta James, mielőtt lemaradt volna.
- Akkor én viszem a táskát!- kiabált Carlos, mielőtt még engem kellett volna cipelnie.
- Akkor azt hiszem én viszlek téged.- mosolygott rám Kendall, majd felugrottam a hátára.- Milyen könnyű vagy már!
- 57 kg- mondtam.
A fiúk elénekelték egyszer a dalt. Közben én azon gondolkoztam, hogy mennyire szeretem Kendallt. Ami tök hihetetlen, mert miután Dáviddal szakítottam nem akartam soha többet szerelmes lenni és úgy terveztem az életem, hogy majd Greggel és Ádámmal fogok lakni egészen halálomig mert nem találnak maguknak csajt, és az egyetlen család amibe tartozni fogok az ez lesz. És én lettem volna Míra gyerekeinek a kereszt anyja, Greg és Ádám meg a keresztapjaik. De ez az  ötlet el van vetve, mert újra szerelmes vagyok. Még pedig nem is akárkibe. Egy világhírű banda tagjába. Akiért több százezer lány rajong. Nem mintha féltékeny típus lennék, de akkor is. De mondjuk Míra, Greg és Ádám után ő az első ember akiben maximálisan megbízok, ugyan úgy mint a többi három fiúban is. Pedig csak ez a harmadik nap, hogy ismerjük őket. És világsztároktól mondjuk nem gondoltam volna, hogy ilyen jófejek és lehet velük hülyülni.
A fiúk végeztek a dallal, majd elénekelték háromszor az első versszakot, én pedig memorizáltam a szöveget, majd elénekeltem én is:
Get a call on a random afternoon
I pick it up and I se that it's you
Like my heart, you were breaking the news, you say
It's over, it's over, it's over.
Hát nem éppen egy boldog dal, de viszont pörgős és fülbemászó. És miközben Kendall besegített énekelni, akkor a gyomromban mintha ezer pillangó repdesett volna és olyan boldog voltam, mint még soha.
Viszonylag gyorsan megtanultam a dalt, és egyedül énekelgettem.
- Jó, most már elég lesz! Már én is megtanultam!- szólt rám Greg. De rá sem hederítettem, hanem előről kezdtem.- Titeket nem idegesít?!
- Hát legalább van hangja- válaszolt Carlos.
- Nem vagyok nehéz?- suttogtam Kendall fülébe.
- Egyáltalán nem.
Hirtelen, egy nyitott tetejű kocsi állt meg mellettünk, amiben 3 korunkbeli srác ült: egy szőke és 2 barna hajú.
- Hova mentek? A Balaton a másik irányba van- viccelődött a szöszi.
- Kifogyott a benzin a kocsinkból- magyaráztam.
- És ilyen szép lányokat nem akart senki sem felvenni? Tudjátok mit? Nagylelkűek leszünk és elviszünk titeket- röhögött az egyik barna.
- Nem stoppoltunk és a fiúk nélkül nem megyünk- ismertettem velük a tényt.
- Naa ne kéressétek magatokat!- szólt újra a szőke gyerek.
- Menjetek nyugodtan, majd utánnatok megyünk.- tett le Kendall, én pedig kérdőn néztem rá. Majd megölelt(!!) és suttogni kezdett a fülembe.- Mond nekik, hogy csak akkor mentek velük, ha elvisznek titeket egy benzinkúthoz és hoztok nekünk benzint.
Mikor befejezte mondandóját egy aprót bólintottam, majd a fiúkhoz fordultam.
- Akkor megyünk veletek, ha elvisztek minket egy benzinkúthoz, hogy ők is utánnunk tudjanak jönni. És majd utánna lehet róla szó, hogy együtt lógunk- mondtam az ajánlatomat. Láttam a fiúk arcán, hogy ezen most elgondolkodnak. Ha nem viszneknek el minket a benzinkúthoz esélyük sincs velünk "lógni"...egyértelműen fel akarnak szedni minket. De ha meg elvisznek minket, akkor is csak talán lógunk velük és ugye jönnek a többiek is, így kevesebb esélyünk van nálunk. Vagyis igazából egyáltalán nincs esélyük, de ők ezt nem tudják...

6 megjegyzés:

  1. Szia, elöző részhez elfelejtettem komizni, ugyhogy ide megtettem :) Jó lett várom a kövit

    VálaszTörlés
  2. Nagyon joo siess a kovivel!! :)

    VálaszTörlés
  3. köszönöm mindenkinek :)) sietek amennyire csak tudok ;)

    VálaszTörlés
  4. nagyon jóó köviiit !!! :) :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :)) lehet még ma fent lesz az új rész ;)

      Törlés