2014. augusztus 17., vasárnap

28. rész Augusztus 15. szerda 18:23

Azt gondoltam, hogy nem lesz könnyű valami normális piát találniuk a fiúknak, de hogy több mint fél órába teljen azt azért nem gondoltam volna.
- Basszus, hol voltatok ilyen sokáig?- támadta le Míra Logant és Greget egyből, amikor megérkeztek köreinkbe.
- Körülbelül 1 km- t sétáltunk, mire találtunk egy árust, aki hajlandó volt eladni nekünk egész üveg Jack Daniel's- t- magyarázta Logan.
- És miért hoztatok 4 üveggel?- kerekedtek el a szemeim.
- Hidd el, el fog fogyni. Vagy ha mégse, majd megisszuk holnap, a koncert után- válaszolt Greg.
- Milyen koncertre megyünk?- kérdezte Míra, én pedig azzal a bizonyos "tuti hülye vagy" nézéssel néztem rá, ezért folytatta.- Ismerem ezt a nézésed! Ne nézz így! Nem vagyok hülye!
- Tudod milyen koncertre megyünk? Big Time Rush koncertre- nevettem.
- Jaaa! Tényleg!- kapott észbe Míra.
- Hé! Nem akartok ti lenni a Worldwide girl- ök?- kérdezte feldobottan Logan.
- Hogy mik?-kérdeztünk vissza egyből, szinte egyszerre Mírával.
- Minden koncerten elénekeljük a Worldwide- ot, mindig kiválasztunk 2 lányt, akik feljönnek mellénk a színpadra- magyarázta James.
- Kössz, de én ezt kihagynám...Nem kell még egy balhé Viviékkel- vágtam ki magam a helyzetből.
- Egyetértek Szaszával- lépett mellém Míra.
- Hát jó...ha nem akarjátok, mi nem erőltetjük. De csak hogy tudjátok, a világ összes BTR fanja arra vágyik, hogy egyszer ő lehessen a Worldwide girl- mondta Kendall.
- Hát nekem van két lány ismerősöm, akik tuti szívesen lennének- kezdtem el őket szívatni.
- És mégis kik azok?- érdeklődött James.
- Szépek, okosak és odavannak értetek- húztam tovább az agyukat.
- Mond már el kik azok!- kérlelt Carlos.
- Az egyik barna hajú, a másik pedig szőke hajú...
- Enyém a barna!- stoppolt James.
- Hé azt én akartam!- duzzogott be Carlos.
- Hát mindketten beszívtátok, mert a barna az enyém- jelentette ki magabiztosan Logan.
- Mi a bajotok a szőke hajjal?- értetlenkedtem.
- Szasza, Szasza, Szasza...- csóválta a fejét Ádám.- Tudhatnád, hogy a barna hajú lányok dögösebbek, mint a szőkék. Vegyük példának Selena Gomezt, Lucy Halet, Miley Cyrust vagy akár Demi Lovatot.
- De Miley- nak most szőke haja van- emlékeztettem.
- De most már nem is dögös...- magyarázta Ádám.
- Hát bekaphatjátok! A szőkék igenis dögösek!- fontam össze magam előtt a karom és bedurciztam.
- Jó, akkor mondj egy szőke hírességet, aki dögös- szállt velem vitába Greg.
- Ashley Benson, Ashley Tisdale- soroltam az Ashley- ket...(Félreértés ne essék, nem vagyok leszbi.)
- Oké, ez kettő csaj, én meg még tudnék sorolni vagy 20- at...Bocs Szasza, de megint nekem lett igazam.
- Jó értjük, Szasza nem dögös, de ki az a két csaj akiről beszéltél? Már én is kíváncsi vagyok- fordult felém Míra. Hát igen, Mírától nem vártam, hogy majd megvéd, hogy "Szasza igenis jól néz ki". Mindegy, Ádámék véleménye nem nagyon izgat, mondjanak amit akarnak. Akinek a véleménye pedig fontos, az viszont nem reagált semmit. Amitől nem tudom, hogy boldognak, vagy szomorúnak kellene lennem...
- Vivire és Larára gondoltam. De természetesen nem szépek és okosak...- nevettem, Logan, James és Carlos pedig ledermedt.
- Asszem' akkor én most idehívom Vivit, hogy elmondjam neki, veszekedtetek rajta- röhögött Kendall.
- Míra, ugye tudod, hogy semmivel se vagy jobb mint én?- boxoltam bele barátnőm karjába.
- Hát én ezt azért nem mondanám- nevetett.
- Na jó inkább igyunk- tolta az orrom elé a Jack Daniel's- es üveget Greg, én pedig ittam belőle egy kortyot.
- Na milyen?- kérdezte Míra, majd ő is ivott belőle.
- Tömény- válaszoltam.
- Majd megszokod! Igyál még!- parancsolt rám Míra. Logan nyomatott zenét a telójáról és így már igazi buli hangulat volt. A strand szinte már üres volt, Viviék is elmentek már. Mi pedig csak ittunk, ittunk és ittunk mindannyian, Kendall kivételével, mert valahogy azért haza kell majd jutnunk.
Mírával teljesen felpörögtünk és egyfolytában ugráltunk, de egy idő után elfáradtam és leültem Kendall mellé a fűbe.
- Nekem a szőkék jönnek be- szólalt meg hirtelen Kendall, nekem pedig elkerekedtek a szemeim. Ez most egy célzás volt, hogy bejövök neki, vagy mi?! Igazából fel sem tudtam fogni azt a mondatot, mert Logan egyből felrángatott a földről, hogy táncoljak vele. Aztán gondolkoztam egy kicsit, és inkább elnyugtáztam annak ezt a kijelentést, hogy az alkoholtól hallucináltam, vagy félre hallottam, vagy mit tudom én, de biztos, hogy nem azt mondta.
Az estéről az utolsó emlékem, az az volt, hogy Carlos megint egy kis piával kínált, amit természetesen elfogadtam...
*****
Másnap reggel iszonyú fejfájással ébredtem, ezért a szememet is csak szép lassan nyitottam ki, ne hogy megszédüljek, vagy nem tudom. De amikor kinyitottam a szemem, egyszerűen levegőt is elfelejtettem venni a döbbenettől...

5 megjegyzés:

  1. Uuuuu vajon mi történt Szaszával? nagyon tetszett ez a rész várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. mikorl esz kövii???

    VálaszTörlés
  3. Sajnos nagyon zsúfolt volt a hetem, ezért nem érkezett új rész, de ígérem, amint lehet bepótolom :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nagyon sajnálom ezt a több mint egy hónapos késést, de egyszerűen nincs 30 szabad percem leülni a gép elé és befejezni az új részt...megpróbálom a hétvégén megírni :/

      Törlés